Vegetarisk julemesse i Oslo!

julemesse

Søndag 16.desember arrangerer Norsk Vegetarforening vegetarisk julemesse i Oslo. Arrangementet finner sted på Sagene samfunnshus og Sagene kulturverksted. Her vil det være alt fra god mat og flotte stands til foredrag og kokkekurs, så absolutt noe å få med seg! Kanskje finner du noen av årets julegaver her også? 🙂 Selv bor jeg dessverre i feil by, men jeg anbefaler alle som har mulighet til å ta turen innom.

For mer informasjon, se Facebook event.

3 comments

  1. Marie

    Hei! Jeg oppdaget bloggen din gjennom å raide Google i håp om å få hjelp til å finne ut av acneproblemene mine etter å ha sluttet på Yasmin. Leste innlegget du hadde skrevet tidlig i 2011, og er veldig spent på om det har balansert seg for deg nå? 🙂

    • bentebabe

      Hei! Jeg er helt kvitt kvisene, heldigvis! Jeg dro til legen og fikk resept på Differin (krem) og Dalacin (liniment), det tok knekken på monstrene ganske kjapt, og de har ikke kommet tilbake. Så absolutt noe å prøve 🙂 Lykke til!

Legg igjen en kommentar

